Pages

Friday, March 13, 2015

Tempahan Pasukan Kempling di Johor dan Katering Terbaik Sajian Johor

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Tanpa rasa bersalah saya muncul kembali update blog. Ya maafkan saya..terlalu sibuk hal diri sampai lupa anakku ini.Dulu ditimang kini ditendang..ehh

TEMPAHAN PASUKAN KEMPLING DI JOHOR

Kepada yang berminat untuk menjemput pasukan Kempling Warisan Kg Parit Kemang ,Muar, Johor. Lagu lagu yang rancak dan segar..masih mengekalkan tradisi Jawa tulen dan ingin memeriahkan majlis cukur jambul, perkahwinan dan sebagainya bolehlah menghubungi bapa saya dengan kadar sewaan yang sangat menarik, harga boleh bincang:

Omar bin Marmin
0137553239 / 01118738263






Pernah muncul dalam Rancangan Dokumentari di TV1 dan juga sempena Chef Wan melawat Kampung saya. Pasti menarik untuk santapan telinga dan mata sempena majlis istimewa.

KATERING TERBAIK 'POK DE CATERING' SAJIAN JOHOR SEPANJANG ZAMAN

https://www.facebook.com/pokde.katering/photos

Namakan saja menu apa dan pakej apa..mereka sedia untuk berunding.


Hubungi
Monaliza-0127071522 (Kawasan Kajang dan sekitarnya)
Yahya - 0193208327 (Kawasan Kajang dan sekitarnya)
Norbiha 0176227754 (Kawasan Tangkak dan sekitarnya)
Normala- 0136534665 (Kawasan Tangkak dan sekitarnya)

Pasti berpuas hati!!



3 comments:

mizzura said...

Salam noi..samala ngan kita. Blog dilupak lupakan haha.

SyaSya Chumell said...

Hai,saya suka baca blog cikgu.Anak buah cikgu yang kenalkan saya dekat sini.Update lagi ye!!!!!!









Dewi Aja said...
This comment has been removed by a blog administrator.

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger