Pages

Saturday, December 14, 2013

Welcome to the world,Anas!

Assalamualaikum ya sohabat!!

Ye nama saya masih Siti Norina atau cikgu Noi.Dan saya dah bertukar status daripada single kepada isteri orang dan daripada isteri orang kepada mak orang.Syukur Alhamdulillah!

Rasanya aci tak buat bentuk point point je?aci je lah kan kan kan

  • Nama anak saya Anas.Ye..Anas je.Masa ngandung memang dah niat huruf paling pendek cuma 4,paling panjang 6.Asal nak nama Qayyum tapi tukar saat akhir.
  • Lahir pada 17.10.2013 malam Jumaat, pukul 9.23 ke 9.32 ibu dah lupa(tanda penuaan)..asal hari jumaat je dia tambah akal (itu dan ini)
  • Lahir secara induce (ubat paksa) tapi ibu tak tahan sakit nak oii..sambil buat drama "Nurse..saya betul-betul dah tak tahan ni nurse..tak ada cara lain ke???"..maka secara tingkaplah kau keluar ye Anas.
  • Beberapa hari sebelum due pulunlah morning walk n evening walk konon mahu memudahkan bersalin tapi apakan daya bukan rezekiku.Takpelah asalkan sihat dan selamat.
  • Masa lahir berat 3.2kg..check sebulan berat 4.9kg..Rabu depan check 2 bulan taktahulah berapa.
  • Menjaga anak secara solo adalah sangat sangat sangat mencabar tapi demi masa depan yang gemilang kami doakan abahnya Anas yaitu cinta hatiku dapat habiskan degree dengan terbilang setahun lagi.
Layan gambo jelah..lain kali saya cerita lagi.Entri mak mak sangatlah lepas ni kott.

                                                            Anas Day 2 ~ mungilnya bibirmu..

                                    Day 7 ~ cukur kasi botak licin( muncung menurun dari saya lah tu)

                                             Masalah pusat yang saya risaukan kini..hmmm

                            This boy is special ~ ada kantung ajaib (tu jari tak jadi tapi ada kuku)

                                                         Muka sememeh ngantuk..hihi

p/s: Anas maknanya kemesraan,cinta,kasih,mesra,periang.AMINNN..mudahmudahan!!!

4 comments:

Suria Lekatlekitgurl said...

Alhamdulillah.. Anas selamat dah tengok dunia.

Qyla Aqilah said...

Congrats noi...finally keluaq my newsfeed T___t...selamat bercuti and berpantang..eh ker dah habes pantang?? Hihi noi duk mana?,,

norinaomar said...

cik lekit:tak sihat sangat ni..nak pandai apa agaknya

norinaomar said...

Q:thanks..eh entri saya tak keluar kat dashboard ke?saya kat jb la ni..dah habis pantang dah..

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger