Pages

Thursday, December 13, 2012

Mengatasi ketakutan yang nombol satu.

Hari mula bekerja kat sekolah baru dah makin dekat tapi kerisauan yang melanda saya semakin memuncak.Bukan risau pasal sekolah tapi risau pasal kena drive sendiri ke sekolah. Saya ni memang bukan pemandu mahir,takut sangat nak bawak kereta atas jalan beso, aduh,,,,,,,,,,dahla slow learner, ni pulak kena terus bawak atas jalan besar kat JB ni. Maka,untuk mengatasi ketakutan tu, mulai 2 hari lepas dah start sesi pembelajaran dan praktikal. Cemasnya Allah je yang tahu, masih jugak tak hafal jalan. Ada pulak *JPJ* pencen kat sebelah,lagilah psiko aku dibuatnya. Ni dah masuk hari ketiga masih failed lagi menghapal jalan. Nampaknya esok kena bawak kamera dan rakam jalan, macam ShahRukhKhan buat dalam cerita My Name is Khan,hahahaha! Mudah-mudahan hari esok lebih baik daripada hari ini.....sedih jugak kenapalah saya ni Lembap sangat!ujian ni......

6 comments:

Sufia Mahzan said...

noi, blum lapor diri kt skolah baru ke? next week dh start meeting..

skolah baru ni dkt dgn stadium eh?

mertua aku kt kpg melayu, x bape jauh dari skolah ko,kn?

norinaomar said...

Dah,11hb haritu aku lapor diri,dah jumpa GB.sampai la masih tak hafal jalan dah masuk hari ketiga ni.
Sekolah ni sebelah ke dengan stadium larkin tu.dekat la dengan kg melayu

THE LEKAT LEKIT STORY said...

go go cikgu Noi... Insya Allah boleh.

norinaomar said...

Cik lekit:wish me luck!

Hazilah Aini said...

pakai gps noi.. sampai singapore ko boleh bawak nanti. hehehe..

norinaomar said...

Ha:member aku pun suruh beli papago..dalam wishlist jugak ni

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger