Pages

Thursday, November 8, 2012

Terima kasih teman terbaikku....=(

Mode:Sayu hati

Tipulah kalau saya kata saya terlalu seronok nak tinggalkan sekolah dan kampung ni..Terlalu banyak pengalaman yang susah nak dijelaskan , cuma orang yang melaluinya saja yang faham.

Entri ini ditujukan khas untuk dua teman terbaik saya sepanjang 4 tahun saya mengajar kat sana. Merekalah abang, merekalah kawan, merekalah jiran sebelah rumah, merekalah tempat pinjam garam, gula, beras,bawang..
Merekalah tempat untuk tolong hantarkan ke jeti speedbot, dan jemput dari jeti ke rumah.

Merekalah geng sembelih itik, geng memancing, geng mengumpat depan rumah, geng makan nasik dan ayam BBQ.

Rasanya persahabatan kami ni memang luar biasa.Kalau orang lain berkawan setakat kat tempat kerja, tapi kami duduk dikawasan yang sama, susah pun sama-sama, senang pun sama-sama. Lebih-lebih lagi saya ni tak ada kawan perempuan, jadi berkawanlah saya dengan orang lelaki.

Terima kasih teman terbaikku Ustad Bakrur Rizal dan Sutiman Mat Yacob, jiranmu ini memhon ampun dan maaf, mintak halal aku makan nasik kat rumah korang ye..terima kasih banyak2.............................ada rezeki kita jumpa lagi tau!

Semoga sekolah baru aku bakal dapat sahabat sebaik mereka ..AMIN
 

7 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

heroin sungguh cikgu Noi.. berani pegang itik nk kena sembelih. Kan... memang sedih bila kita nk tggalkan tmpt yg byk kenangan. Apapun selamat pulang kepangkal jalan.. op's ke semenanjung. Lepas ni.. x rindu2 lg la dgn encik asbennya

norinaomar said...

Cik lekit:mudahmudahan perjalanan saya esok dimudahkan..janganlah cakap macam tu..ai malu!!!

Anonymous said...

Noi,4 thn ker???saya ingat 2 tahun baru..huhu memang ler sedih kan..setiap perkara mesti ada baik dan buruk,sedih dan gembira. Yang lalau jadikan pengalaman di masa hadapan. Yer apa aku merepek ni.. waiting for husband kelour OT gini ler..hhuhuhu -q-

P/s;mcm mn noi boleh komen kt nuffnangx tp tak terima komen saya??huhu

norinaomar said...

Q: tulah...musykil ah

bahIRAh said...

Noi dapat pindah johor!!!!?? waa tahniah sayang!!

bestla die... kite je yg masih berjauhan :( uhuk..uhuk..

norinaomar said...

Ira:tenkiu banyak-banyak..jangan sedih2 tau..kena fikir ada lagi pasangan husband n wife yang lebih susah dari kita...=)

.:Wanie:. said...

Tahniah kak noi! :-)

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger