Pages

Thursday, June 21, 2012

Menjauhkan diri

Kadang-kadang kita rasa nak berseorangan je, taknak share cerita dengan sesiapa.Kita lebih selesa rasa macam tu. Begitu juga dengan saya kini. Sebab tu saya berpendapat biar kawan kita sikit tapi berkualiti.

Tidak, saya bukan bergaduh dengan mereka..kecik hati pun tidak tapi saya lebih selesa menjauhkan diri.Adakah saya cemburu? Hmm mungkin..

Bila ada post daripada salah seorang colleagues dalam group (FB), saya ambil langkah mendiamkan diri. Tak beri komen, tak like, apa pun tak..kalau boleh baca pun malas especially bila tajuk tu yang keluar. Saya bosan. Nak tegur tapi my other half kata jangan tegur nanti lagi jadi gaduh.

Tak, mereka tak salah. semuanya berpunca dari saya sendiri. Sensitif melampau rasanya..Hmm..



I miss them actually, tapi bukan mereka yang sekarang.Mustahil nak kembali macam dulu.


p/s:sakit pinggang,sakit segala anggota badan..Hujan, manakah dikau!

6 comments:

Qyla Aqilah said...

kadang-kadang, diam lebih baik :) don't push urself buat benda yang kita tak suka kan?takut nanti tambah pulak saham disana :)

zulfikar hazri said...

kadang2 ada benda tak berbaloi untuk ditekakkan pun..

so diam je, mungkin dah memang dorang bukan jadi kawan sejati kita...


noi.. kekalkan nombol satu!

norinaomar said...

Q: indeed, so i chose to get rid of them.

norinaomar said...

ikar:thanks...aku tak gaduh dengan diorang cuma taknak involve tu je

THE LEKAT LEKIT STORY said...

kalau diam itu emas.. diam la dulu. Dgn diam kdg2 blh meredakan kemarahan. mcm sy slalu pratikkn dlm rumahtangga. x kira asben ke yg marah @ sy sendiri yg rasa mrh sy akan diam. amik masa bertenang.. jd diam selalunya menang

norinaomar said...

Terimakasih cik Lekit...

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger