Pages

Sunday, May 13, 2012

Hmmm..Syukur Alhamdulillah

Alhamdulillah Allah lindungi saya daripada berkata dan menaip ayat yang tak baik serta memaki dan mencaci.


















Tuan punya blog tu takde salah apa pun. Saya pun salah juga. Apa yang kita taip dan cakap ialah cermin diri kita. Peace (",)v

p/s: Sakit kaki, sakit badan...

7 comments:

Qyla Aqilah said...

Ya Allah..macam tu sekali?tu lah, kita maksud kan lain, lain orang paham kan?i just donch like the word they're using..nak marah pun ada cara..

norinaomar said...

Takpelah..diorang yang berselindung di sebalik nama anon tu kena ingat, dosa dengan Allah kita boleh bertaubat..kalau dosa dengan manusia?

Emma said...

berhati-hati dalam berkata kata....buat pengajaran diri sendiri...senyum selalu:)

zulfikar hazri said...

hehe, skrg kau dah faham kan corak hujah dan pemikiran diorang ni mcm mana kan?

'diorang'?

paham2 je lah 'diorang' tu sapa.

norinaomar said...

ikar: Pahaammmmm sangat

mizzura said...

Nonoi..ishh..sabar jela...dunia sekarang ni penuh dengan caci maki baik pemimpin dan pengikut..point kita sekarang jgnla mencaci maki orang je tapi disalahertikan mcm sokong org yg bersalah plak.sabar jela ye cikgu..anggap ni cabaran untuk cikgu didik pelapis agar lebih matang dan berbudi bahasa..

norinaomar said...

Zura: Insya Allah..thanks Zura

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger