Pages

Friday, March 23, 2012

Mempersembahkan..Official Photographer saya!

Hai..jumpa lagi kat sini..ni entri khas untuk para bakal pengantin atau sesiapa saja yang nak cari photographer yang harganya berbaloi-baloi..

Mempersembahkan........QULUKIS PHOTOGRAPHY

Kenapa saya pilih beliau @ Haqim

1) Harga yang berpatutan
2) Senang betul deal dengan beliau ni
3) Tak kedekut tenaga nak tolong saya sebaga perantin cemas + kalut masa hari kejadian
4) Boleh bertolak ansur
5) Khidmat meliputi Muar, Batu Pahat, sekitar negeri Johor, seluruh Malaysia (lebih-lebih je ni aku promote)
6) Hasil sentuhan beliau adalah simple, asli dan taknampak gambar bermuka palsu =p
7) DVD bukan DVD biasa..LUARBIASA

Nak tengok???

 ALBUM..(he knew my taste)


muka I yang tak berapa comey pun otomatik jadi comey...(perasaan)

Jadi, buat kamu-kamu semua yang masih mencari-cari OFFICIAL PHOTOGRAPHER (OP) sekitar Muar, Batu Pahat,Johor silalah hubungi:

Haqim @ Sedara qULu
+ 6 0 1 7 7 1 0 2 2 0 7
mnhqmy@gmail.com
siqulu@facebook.com
 
p/s: Jangan anggap photographer yang amatur itu hasilnya tak superb..(oops..for me he's reaching professional)

2 comments:

missSenget said...

cop...cop...cop..

tapi taktau laa bila kann...

norinaomar said...

bertuah kamu shila..masukkan jela dalam list..=)

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger