Pages

Sunday, November 13, 2011

Hanya sedikit..

Assalamualaikum dan Selamat Hari Ahad....(Sambil buang sarang labah-labah dalam blog)

1.Hari Ahad terakhir saya sebagai orang bujang.
2.Guna Schoolnet ni sebab brokben dah jadi beruk matyeh.Macam nak tuko maxis aje.Ehem!
3.Kena bisul lagi di tempat yang sama.Peh!!!
4.Saya tak dapat pindah Johor....join PJJ clublah nampaknya..



5.Sempat berbachelorrette party yang simple tapi best bersama geng matrik (next year dah 10 tahun!!!).

Dari kiri: Cik Puan To Be Noi, Cik Puan To be On January Manisah, Cik Puan To Be Dila, Cik Nini yang masih single n available.. ;)

6.Rabu depan dah balik,doakan majlis saya berjalan lancar ye.


Dijemput sekali lagi memeriahkan majlis saya di alamat 38,Kampung Parit Resik,Parit Kemang, Muar, Johor pada 20 November 2011.Kehadiran anda semua amat saya hargai.




7 comments:

Zulfikar Hazri said...

pelepak pelepak, kelepung kelepung... pelepak.. pelepak.. kelepung kelepung...

tahniah ye cik noi.. patut jrg update... jiwa bergelora.. nafsu mengcengkam dada... ahahaha

norinaomar said...

ikar:gelora lah sangattttttt.......

kenapa kompang ko bunyiknya pelik?

ko dont worry arr.kenduri kat shah alam n melaka next year gerenti aku datang!!!! =)

yusri said...

tunggu aku datang...inshaAllah

Jue AbdRahman said...

wahhh.. nak dekat dah.. kompem berdebar2 kan.. hakhak..

selamat pengantin baru noi, moga kekal ke akhir hayat.. :)

Shamz Johan said...

cute blog nih...
www.theothersclan.blogspot.com - membongkar cerita seram

mizzura said...

eheh..sempatlah tu nk berbachelorrete party..anw, selamat pengantin baru yer :-)

Aujinz said...

awwww... orang MuO... koh koh koh.. XD.. nasib baik dah lepas majlis taon lepas..

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger