Pages

Tuesday, October 11, 2011

Tips hari ini - Kegunaan Kucing

Hai kawan-kawan sekalian,bertemu lagi dalam rancangan Tips Hari Ini! Saya cik Norinoi akan kongsikan kepada anda salah satu kegunaan kucing.Mari kita saksikan tayangan ini.









Jadi,kucing bukan sahaja untuk dibelai tapi berguna juga untuk seisi keluarga.Sekian sahaja untuk kali ini.Kita jumpa lagi di episod yang akan datang.BABAIBAI!!!!

19 comments:

Min Min said...

hahahaha...kucing sebagai gombal...kak noi ni kelakar la...tergelak2 dpn pc nih

missSenget said...

kejam...!!!

hahahaa...

-ha'a..orang johor.. :p

norinaomar said...

Min min : gombal!!!!
hahaha Min,dah lama tak sebut!!

norinaomar said...

miss senget: Dia redho je...tak boleh derhaka nanti tak dapat makan.

yuyuy ekyn said...

ahahahhahahahaaahha.sumpah klaka.

p/s : ni kes dera ni.hikhik

Nin Ahmad ツ said...

HAHAHAHA.okey lawak gila kak noi.

ouh mendera haiwan yang lemah ye.

THE LEKAT LEKIT STORY said...

wakakakaka..hubby sy pun suka buli kucing dia. kdg2 dia buat pengelap kaki.. selalu sy marahkan. tp ntah la dia suka bergurau dgn kucing dia mcm tu

norinaomar said...

Y.E:hahah takpe,beliau patuh je tu

Dik Non: ubat tension untuk kamu nih!


Cik Lekit:hahaha kita sama lah ngan hubby cik lekit,suka guna dia buat lap kaki..tapi bukanlah nak mendera pun

Hazilah Aini said...

oii.. kesian nyer kucing..

Zulfikar Hazri said...

hahahahahaha, noi buat lawak jadi lagi!!! hahahahaha


ko tengok tgn ko. memang tangan kuku besi!

SweetyMui2 said...

hahaha sampai hati!

norinaomar said...

Hazilah Aini: Ha...takpe dia tak marah

norinaomar said...

Ikar:suka tak?suka takk....

norinaomar said...

Ikar:membe aku kata tangan aku kurus macam aiskrim malaysia

norinaomar said...

SweetyMui2:hehe,suka-suka hilangkan tension..tapi kita saayang Koko ni

Jue AbdRahman said...

ahhh kijammmm.. sian kucing tuh.. pasni klu panggil kompem beliau larik laju2.. ahaha

norinaomar said...

Jue:hehehe...takdenya.dia sangat patuh

littledolphin said...

LOL kesiannya dia!

comelnya dia bila dia sedih.. t_t

norinaomar said...

littledolphin:dia ni pandai berlakon..tak payah tertipu

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger