Pages

Tuesday, October 4, 2011

Keterujaan pertama kali

Selamat pagi Selasa...masih menanti hujan yang turun sebab hari Sabtu lepas,salur dari tong ke sinki tercabut,kosong dah tong kami..sobss..

Aku nak share sikit tajuk hari ini iaitu 'Keterujaan Pertama Kali'.Kebanyakan perkara pertama kali dalam hidup aku terlalu best sampai saya terlupa nak ambil gambar detik-detik itu.Sayangnya!!

Keterujaan pertama kali dapat abang ipar
First time rumah aku buat kenduri kahwen tahun 1999,dan kami kami yang takde abang ni sangatlah excited nak dapat abang ipar.Kiranya takde abang betul,dah dapat abang ipar yang ni dah melengkapi lah sebab dia punya caring kat adik-adik plus over protected kat kami kami lebih daripada kat adik-adik dia sendiri.

Yang baju coklat tu abang ipar aku yang sulung,yang baju putih abang ipar nombor 2.Dua-dua bessstttttt!! (sambil tunjuk cap jempol)

Keterujaan pertama kali dapat anak buah @ anak sedara
Anak buah aku yang sulung namanya Nuryn Nabila.Sekarang umur dia 10 tahun.Masa kecik-kecik aku panggil dia flowerhorn sebab dahi dia jendul sikit.Punyalah excited dapat anak buah first sikit-sikit kat sekolah cerita kat member.Bosaanlah Noi!!! (agaknya member aku cakap macam tu tak)


Yang debab tu anak buah yang sulung,Nuryn Nabila.Yang macam Letchumi tu yang nombor dua, Nuryn Nadia. Sekarang ni dua-dua dah debab.Kuat makan!!


Keterujaan pertama kali dapat pointer 3.0 ++
Punyalah teruja sehinggakan aku terjumpa kawan aku si Pidah dengan buayafren dia kat Sogo (masa tu aku kat UPM dia kat UITM Shah Alam),aku tanya kabor sikit-sikit dan tiba-tiba terus keluar ayat..

"Weh,sem ni aku dapat 3.*** weh weiiiiiiiiiii"

Can you see how excited I was? Pa wau Ya Wau betol!

Keterujaan pertama kali pergi Singapore
Punyalah excited nak pergi Singapore buat kali pertama di alam dewasa (masa kecik-kecik aku pernah pegi dengan family), aku asyik tanya,tanya , tanya dan tanya kat 'member' tu macamana nak ke sana,nak naik apa,nak pergi mana bla bla bala...agaknya sampai tension 'member' tu..Campur lagi dengan siap beli beg Fossil online harga RM300++ sebab nak pakai buat jalan-jalan kat sana.Haish!

*"member" di atas merujuk kepada Encik Bakal Roommate


Ni gambo sebenar bukan superimpose

Kalau nak senaraikan memanglah banyak tak terkira.Sampai aku tak masuk kelas jawabnya nanti.Kalau aku tak masuk kelas,nanti Guru Besor ketuk pintu rumah pula.Kan dah tercalar imej aku sebagai cikgu yang berwawasan dan bercita-cita tinggi.

Jap Noi, jap! Kau ni cakap pasal teruja lah,excitedlah..cuba buat muka teruja sikit!
Ok,ok..nak tengok ke?


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*










=p



Sekelian,terima kasih!



18 comments:

Nin Ahmad ツ said...

hahahahahahahahaha.nampak nampak kak noi teruja.ngeh ngeh.

norinaomar said...

hihihii...teruja kan kan kaannnnn

Sufia Mahzan said...

Noi..ko ni classmate Cik Sab kan? Aku ingat kt ko lah Noi..mahu aku tak ingat ko..riuh! Hehe..

Noi, nak kawen eh? jemputlah aku!!

norinaomar said...

haahlah pia!!!terujanya aku jumpa kau...

Jue AbdRahman said...

amboiii.. nmpak nau teruja nyerr.. hahaha

happilyeverafter said...

Tepanjat gugurl tengok muke noi teruje...kikikiki

Zulfikar Hazri said...

wahahahahahahahab...

teruja betul ko kan.... kalau dapat anak sendiri nanti ...mau ko pasang kompang plak..

hahahaha

norinaomar said...

Jue: pandai tak kite buat muka teww

Happilyeverafter:hahaha tekejut ke???jantung ada lagi tak?

ikar:bukan takat kompang,dengan kuda kepang sekali weii

Anonymous said...

noi glamer nama aku.. ahahha..

norinaomar said...

bangga tak pidah??hehehe

~~Ticer Wann~~ said...

gempak aa muka teruja ko :D

norinaomar said...

well..propa je tu

THE LEKAT LEKIT STORY said...

wah cikgu Noi.. ala2 entri Nyah zulfikar dah skang.. apapun enjoy baca gaya cikgu noi ni..

Memang benda yg 1st time ni akan mengundang keterujaan yg melampau.. kan. Teringat pertama kali ada boyfriend.. teruja sampai rasa nk cerita kt semua kawan2.. wakakaka.

norinaomar said...

alamak cik lekit..yeke???

tang boifren tu macam ada betul sikit..hahaha

haikalblank said...

cikgu! harhar lama aku tak terbaca kat sini.
yeah, keterujaan aku pula bila dapat masuk U. setelah berhempas pulas aku survive dengan kenakalan dan kejahatan aku, akhirnya berjaya ambil degree gak. bangga weyh! lantaklah orang nak cakap apa...kehkeh

norinaomar said...

ye aku paham ko bizi kerja..ko dah kerja ke wehh!!tahniah!

masuk U pun teruja jugak,tapi tang konvo paling terharulah!

yuyuy ekyn said...

da pndh JB bley g singapore ngn sy cekgu. :D

norinaomar said...

jom Y.E jom!!
buat passport siap2 lah.

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger