Pages

Monday, September 19, 2011

UNDANGAN KENDURI

*Ini ialah sticky post (post melekat).Untuk baca entri terkini,sila scroll ke bawah)

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera
Dengan ini, kami Siti Norina Omar & Julaihan Ahmad Esa dengan rasa rendah diri ingin menjemput 
Tuan/Puan/Cik/Encik terutamanya kepada rakan follower untuk hadir ke majlis perkahwinan kami:

Muar (Belah Noi) : Ahad 20.11.2011
Felda Papan Timur,Kota Tinggi (Belah Jay) : Sabtu 26.11.2011

 Kad rumah saya
 Peta ke rumah saya

Kad belah Jay

Mohon kawan-kawan tinggalkan nama penuh dan alamat untuk penghantaran kad di kotak komen.Juga boleh emel ke chickenwing_08@yahoo.com.TQ!



20 comments:

Elyana Ahmad ツ said...

tahniah kak noi.kepak gebing gebing akhirnya.hehe.nak kadddddd. :)

norinaomar said...

bagi alamat ye dik nonnnnn

Tinta Emas said...

Rumah pengantin lelaki dekat ngn rumah mak saya kat felda air tawar 5.Tapi malangnya, saya ada LDP pada tarikh tersebut.. Apa-apa pun Tahniah dari saya...semoga perkahwinan ini kekal selama-lamanya...

norinaomar said...

ohh yeke kak CT ada LDP.Air tawar memang dekat dengan papan timur..apa pun terima kasih atas doa ye kak.AMIN..

InaAchik said...

Tahniah sayang!!!
Sayang sungguh saya tak dapat nak hadirkan diri sama2 meraikan hari bahagia kamu...
apa-apa pun, saya doa dipermudahkan segala urusan. dan semoga dapat menjadi isteri yang baik.
kahwin itu membahagiakan bila kita faham tanggungjawab masing2... :)

norinaomar said...

It's ok Ina..thanks atas doa kamu ya.

Zul Fattah said...

aik.. dah nk kahwin ke? huhu.. best r ko.. aku lambat lg nk merasa..
ok..ok..
aku ucapkan semoga awk dan si dia berbahagia slalu sehingga ke akhir hayat

norinaomar said...

thanks Zul..AMIN

THE LEKAT LEKIT STORY said...

Tahniah cikgu.. dah bakal bergelar isteri tak lama lagi. hanya mampu wish kt sini jer.. nak pergi majlis tu jauh sgt..

norinaomar said...

takpe cik lekit...thanks for the wish =)

Zulfikar Hazri said...

perghhh sumpah tetiba lapar nasik minyak pagi2 ni...

norinaomar said...

haha..sedap kan?dapat pulak ayam masak merah panas-panas..slurrpppp

ct N honey said...

semoga majlis akan berjalan dengan lancar,selamat pengantin baru,nak pegi jauh sgt..

norinaomar said...

thanks atas ucapan ct n honey!

yuyuy ekyn said...

cekgu.da nk kawen daa.selamat.selamat. :D

norinaomar said...

tenkiu Y.E!!!

missSenget said...

wah~ tahniah cikgu noi~

norinaomar said...

terima kasih banyak miss senget..

Jue AbdRahman said...

tahniah.. moga kekal ke akhir hayat :)

Liza Razak said...

nak kawin dah awak...weeeee :)

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger