Pages

Wednesday, September 14, 2011

Hadiah raya untuk Abah

Jika kita tanya kawan-kawan soalan ni:

"Korang,aku nak tanya.Hadiah apa yang korang bagi kat bapak korang sempena Hari Raya?"

Mesti ramai yang jawab,baju baru,kasut,dompet, dan ada yang saya tertarik kepada jawapan ini,


Apa yang saya dan adik beradik sama-sama berkongsi untuk hadiahkan kepada Abah kami?

*


*


*

*

*

*

YEAAAYYYY!! Ini dia!

Ya! Sepasang gigi palsu atas dan bawah.Kedengarannya amat melucukan tapi inilah yang membuatkan abah tersenyum girang dan rasa bangga dengan anak-anaknya.Dan hasilnya....


Hensem bapak I! (Yang berjubah putih kerim tu tau!)

9 comments:

yuyuy ekyn said...

ayah sy pown hemsem.aha. :D

norinaomar said...

Y.E: Terbaekk!

~~Ticer Wann~~ said...

aku hadiahkan butang baju melayu dari KK je weh...

THE LEKAT LEKIT STORY said...

kita hadiah cik lala ke kt mak.. ok la tu hadiah gigi palsu buat ayah senang nak senyum

norinaomar said...

wan:tahun ni hadiah dari kami memang special,lain dari yang lain!

cik lekit:ahahaha!!tu hadiah yang tidak ternilai tu!

bukan takat senang nak senyum,nak makan pun senang.

Zulfikar Hazri said...

pehh. hebat la ko noi.. dah la mahal gigi tu...

mesti dia rasa hebat kan...

dulu aku pernah hadiahkan bapak aku henset.. sampai skrg dia pakai lagi..

hehehe :)

InaAchik said...

bapak bisa mkn rendang ngan gembiranya... :)

norinaomar said...

ikar:isykkk kau ni,kayanya aku sorang yang hadiahkan dia.ni share 5 anak + 2 menantu + ibu + bapak aku la...

dia masih pakai henset tu maknanya dia suka dengan hadiah tu

InaAchik:gumbira ya ya ya!!!

Tinta Emas said...

memang terBAIKKKK... he he he

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger