Pages

Friday, September 30, 2011

Berperahu untuk bertanding

Geli pulak bila baca balik tajuk entri..haha!

Semalam saya tak mengajar.Jadi guru pengiring ke SK Bruit untuk Pertandingan Tadarus Al Quran Peringkat Zon.Tak macam sekolah lain,hantar anak murid pegi bertanding naik van,naik Avanza dan sebagainya.Kami berperahu meredah laut dan sungai.Itulah jalan utama ke sana.Alhamdulillah,dapatlah bawa pulang piala.

So,harini masih letih , mengantuk, kita layan gambo ajelah ye.

 tepek jelah kaler apa pun...




Our official transport! Yaribba!!   

 Teringat zaman muda-muda dulu....

 Alhamdulillah dapat piala..






Peace yaww!! Apesal lobang idung saya semacam je besarnya?

Tertidur....panassss ya ampon!

6 comments:

Nin Ahmad ツ said...

transport tak menjanjikan apa apa pun kak,janji semangat yg di bawa bersama.tahniah memang.




p/s: sy tak beli pun kitab terfaktab.heheh.

norinaomar said...

wahhh..betullah tu dik non..
terima kasih..

Zulfikar Hazri said...

ape ni kitab2 terfaktab ni???


saya nak tulis kitab gak laa... tajul mauluk... hambik...


ehhh perahu tu kalau terbalik... ade buaya tak kat sungai noi?

norinaomar said...

ikar:tajul muluk tu bukan yang untuk suami isteri tu ke?

ada buaya woooo..takut woooo

cikguden said...

berkat kesungguhan akhirnya membuahkan hasil

Hazilah Aini said...

ada jugakla pertandingan tadarus n nasyid tu sume.. skolah aku sume iban, takde muslim. klu pindah semenanjung, mesti aku terkena kejutan budaya. hehe.

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger