Pages

Monday, July 11, 2011

Karnival Sukan Zon Tanjung Sirik

Jangan tanya kenapa nama Zon Tanjung Sirik.Sebelum tu lepak tengok gambo dulu..

pergi berjuang..this is our official transport

 johan lompat tinggi peringkat zon..dapat tempat paling last antara 6 sekolah.hehe

Ikutkan kebiasaan,saya selalunya akan join iring budak ke karnival sukan.Tapi memandangkan tahun ni saya agak mengada-ngada (nak jaga muka lah konon),saya buat tak reti je.

Esoknya,seorang kawan saya Sutiman kata,dia 'patah kaki' sebab saya tak ikut.
Rasa bersalah juga dalam hati.Nak juga balas dengan mengatakan "apahal pulak, oo ko nak salahkan aku lah ni," hanya mampu bermonolog saja.Tapi yang terkeluar hanyalah ucapan maaf.
Meminta maaf adalah lebih baik walaupun bukan salah kita.

p/s: Kursus yang bosan di hari pertama.Warghhh!! *menggeliat*


5 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

yelah.. kemaafan dendam yang terindah

~~Ticer Wann~~ said...

aku jua guna alasan nak jaga muka tahun ni.. :D

yusri said...

aku rindu dgn korang..dgn man,us rizal...us hadi,silli...huhu,,kau pun aku rindu..rindu as kawan je tau...hehe

Anonymous said...

cik lekit: memang tepat sekali..kadangkala sukar nak dibuat

wan: tepat!senang nak hitam,susah nak putih..

yus:KAMI RINDU KAMU JUGA!!aku dah kurang lepak dengan diorang sekarang..dah makin tak best hidup aku sekarang

Awan said...

selamat berkursus...hehe

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger