Pages

Thursday, July 14, 2011

Andai aku punya sayap...

Andai aku punya sayap
Bila-bila masa aku boleh terbang
Esok boleh terbang balik ke Penibong
Bila-bila masa boleh terbang pulang ke kampung tercinta

Andai aku punya sayap
Tak payah keluar wang bayar tambang bot
Tak payah menyusahkan sesiapa
Tak payah tak payah tak payah

Kalau kita tengah susah,kita kena fikir ada orang lagi susah dari kita

kalau sekolah aku dekat dengan rumah ni kan best,boleh bawak 
bekal ibu yang masak hari-hari!

3 comments:

Elyana Ahmad ツ said...

hehe.ala ala kak norina rindu kg ek?hehehe

Zulfikar Hazri said...

kena rumah sakit la tu... cian dia.. :(

norinaomar said...

dik non:takde lah rindu kampung sangat

ikar:homesick 2% aje..selebihnya mengada2 je

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger