Pages

Wednesday, June 8, 2011

Terima Kasih Ya Allah..

credit to google

1) Kes saman yang dikenakan ke atas saya kerana kemalangan tahun lepas telah ditutup,syarikat insurans setuju untuk membayar sejumlah amaun kepada pihak yang membuat tuntutan dan saya tidak perlu membayar apa-apa.ALHAMDULILLAH..
2)Dapat membeli buku di MPH (sebagai salah satu hantaran) dengan diskaun 40%.
3)Dapat menempah kumpulan zapin untuk bulan 11 walaupun tarikh tu dah dirisik-risik oleh orang lain.Pengurus kumpulan zapin tu sanggup hold untuk saya,now confirmed!

Saya rasa ada banyak lagi 'rezeki' yang tak disangka-sangka hadir satu-persatu,setinggi kesyukuran saya panjatkan.

5 comments:

♥ Kasut Pink ♥ said...

Rezeki nak kawen Allah berikan dlm macam2 cara kan.. Alhamdulillah..

Q said...

Alhamdullilah..ha..kena saman pasaipa plak noi??

THE LEKAT LEKIT STORY said...

rezeki.. syukur

cik azeya said...

alhamdulillah. rezeki Allah ade dekat mana mana. :)

LyDiA said...

ade zapin budak kecik ke nanti noi? huhu best nya tp takdapat tengok..

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger