Pages

Sunday, June 26, 2011

Adakah aku ketinggalan jaman dek kerana tak bermain 'Angry Birds'?

Sebelum saya meneruskan entri ini,saya ingin memberitahu kepada semua bahawa saya langsung tidak bermain apa-apa permainan yang ada dalam Facebook sejak saya mula menyertai Facebook hinggalah sekarang.Dan mengapakah rakan-rakan menghantar request game Farmville lah..etc kepada saya.oh tolong hentikan.
pic from google

Sekarang ni ialah fenomena permainan 'Angry Birds'.Saya pun taktahulah pasal Angry Birds ni.Mengikut tafsiran yang saya salin bulat-bulat dari wikipedia ni,  

'Angry Birds is a puzzle video game developed by Finland-based Rovio Mobile. Inspired primarily by a sketch of stylized wingless birds, the game was first released for Apple'siOS in December 2009.[1] Since that time, over 12 million copies of the game have been purchased from Apple's App Store,[2] which has prompted the company to design versions for other touchscreen-based smartphones, such as those using the Android operating system, among others.Haa..ambik!

Haritu saya tertengok kawan saya tukar profile picture dia kepada gambar bebear Angry Birds ni..saya takut betul dengan rupanya tu.Saya memang ada masalah takut teddy bear.Then,boleh pulak bebear Angry Birds tu masuk pulak dalam mimpi saya.Kurang asam betul.

 pic from google
Samalah macam patung spiderman yang ada kat persembahan Nabil masa final haritu.

 (sebab takut dengan patung tu jadi sengaja tak letak gambarnya)

So..persoalannya adakah saya dikira ketinggalan zaman kerana tak mengikut arus pemodenan masa kini dengan turut sama bermain 'Angry Birds'.Jawapan saya ialah tak.Hehehe..

1 comments:

Cik BB said...

comel kan???heheheheh

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger