Pages

Thursday, May 5, 2011

Tiba-tiba pulak suka website ini

Mula-mula tengok iklan kat TV haritu..Yang anak dia dapat medal sebab menang badminton tu.Lepas tu apak dia belikan kamera DLSR ..Beli kat mana?

Di mana lagi kalau bukan mudah.my.

Saya agaknya yang ketinggalan sedangkan dah berkurun-kurun mudah.my ni wujud.
Haha!

Mengapa asyik lawat website ni aje?
Sebab saya nak cuci mata..sekurang-kurangnya saya cuci mata tengok yang elok-elok...bukan cuci mata tengok yang tak elok tak elok..tak sihat untuk tatapan minda.

p/s: Rasa nak cili je mulut seseorang harini..mujur dapat lunch lamb chop..so tak jadik nak cili mulut dia!

3 comments:

yusri said...

aku beli rumah pun kat mudah.my...hehehe

norinaomar said...

beli rumah ke, rumah yang ko dok kat KL skarang ni ke?

yusri said...

tak la..rumah lain...guna mudah.my la...

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger