Pages

Thursday, May 19, 2011

Tadi tak sakit hati..sekarang betul-betul..

2 bulan lepas...

Harganya begini..


Tapi hari ini...





Now betul-betul sakit hati..


Rileks............................................grrr

12 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

sabar cikgu...

norinaomar said...

tulah..takde rezeki yang kejor yang seratus empat puluh tujuh ringgit tuuu

yusri said...

itulah namanya rezeki..kau dah beli ke tiket tu?

cikguden said...

ohh yer. pulak dah.

norinaomar said...

yus:aku beli hat mahal tuuu

cikguden:redhoooo

Tinta Emas said...

tak pelah walaupun harga mahal yang penting dapat balik kg...

Pindahlah cepat ke JB...sekolah saya masih guna cikgu sandaran lagi...

Cikgu Hairul said...

Moralnya.. kena tunggu sampai harga murah. Kalau sampai last minute takde gak barulah order..

norinaomar said...

kak cte:saya tak apply kak yang bulan 4 punya,Insya Allah bulan 9 nak mohon

cgu hairul:kadang-kadang tak tentu,dah dekat2 tarikh pernah cecah dekat 1K..menggagau nak bayo

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

pergh.. murah giler kot??!!!!!

*Miss Syahnia* said...

sbr2..bnda ni memng
ikut nasib..nsb baik
dpt 10sen promote ^__^

mizzura said...

kalo camtu memang la sakit hati..tapi lagi sakit..kalo kita tangguh2 harga murah terus sold out...pernah terjadi dulu..tension:-(

|Singapore : Backpacker|

|Singapore : Tiger Airways|

norinaomar said...

syahnia:pernah 2 tahun lepas dapat RM0.00,campur tax gitu gini RM16.00 je..heheh..tapi ikut nasiblah

zura:tahu takpe..hanya tengok n jeling ajela

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger