Pages

Friday, May 6, 2011

Penangan Mudah.my

Astaghfirullah al azim..
Bahaya betul rupanya penangan internet shopping ni ye..lebih-lebih lagi kat mudah.my..Ok Noi,please stop your nonsense activity.

Godek punya godek..terbeli..diulangi 'terbeli' ye..

1) Veil (yang ni tak payah bayar caj pos sebab beliau tinggal satu taman dengan Mr J...=p)



2)Buffet breakfast for two persons kat Renaissance Hotel , KL


Takmahu beli apa-apa lagi dah..Enough!

8 comments:

cik bebel said...

ANDA BARU SAHAJA MEMBELI BROOCH DARI SAYA...MUAHAHAHAHAHAHAHHA

norinaomar said...

errrr..itu ialah sesuatu yang penting..haha

Q said...

Q pon tak mau beli apa2 dah..barang2 kahwin jer!!hihi

norinaomar said...

huhuu..ni gatal tangan ni,pantang ada duit dalam akaun.
ujung bulan 6 ni bersilat nak beli barang kawen..ready fulus jela nampaknya

asilahkassim said...

noi ko dah nak kawen eh?

norinaomar said...

asie:haah Insya Allah 20 november ..hehe

FasiHaH SupiaN said...

rajin shopping online ke sis?? hehehe wah, boleh rambang mata tu..lagi kalau nampak harga macam berbaloi je kan :)

norinaomar said...

uish taklah rajin benor..cuci2 mata saja..setakat ni masih mampu mengawal diri sendiri=)

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger