Pages

Monday, May 16, 2011

Kursus Kahwin di sekitar Johor Bahru

Gara-gara sijil kursus kahwin yang telah hilang,saya bercadang mahu pergi lagi kursus kahwin.Sebab saya tak rajin nak buat urusan ke sana ke sini.

Misi hari ini ialah membuat panggilan hangit kepada pusat-pusat kursus di sekitar JB.Mula-mula dah putus asa jugaklah dan dah buat keputusan nak pergi kursus di Muar sahaja.Tapi berkat kesungguhan dan iltizam sempena hari guru hari ni,saya telah berjaya menjumpai tempat yang dekat dan masa yang tepat.

Berikut ialah senarai yang anda semua boleh pergi:

MINGGU PERTAMA

1.Pertubuhan Peladang, Kulaijaya, Johor.
013-7790977 EN. TAHA

2) Masjid Jamek Sultan Abu Bakar,JB.
07-2344437

3)MASJID JAMEK TAN SRI AINUDDIN WAHID, TMN UNIVERSITI, SKUDAI, JOHOR (MASJID JAMEK TAMAN UNIVERSITI) 

MINGGU KEDUA


1)Masjid Taman Desa Jaya,Ulu Tiram
 013-7790977 EN. TAHA

2)Hotel Selesa,Pasir Gudang,Johor
http://kursus-kahwin.blogspot.com/
             
MINGGU KETIGA

1)Hotel Seri Malaysia,Larkin,JB

2)Masjid Jamek Sultan Abu Bakar,JB

3) Kompleks Usahawan Teknologi Mara,Skudai,Johor 

MINGGU KEEMPAT 

1)Institut Pengurusan Peladang JB (Sebelah Carrefour Pandan)

2)TS Hotel, Pasir Gudang

 Harap dapat membantu semua di luar sana..

9 comments:

.:Kiah-ohh-Kiah:. said...

hoho..cian nye..cmne leh ilang...

mekchu said...

ohh.. nasib baik dah kawin... ngeeee...

norinaomar said...

wani : eton yang buat hilang..huh!

mekchu:selamat dah awak,kita lom lagi..

mizzura said...

lor...ciannye hilang...tempat buat tu takleh issue balik sijil ker base reference yang kita ada...

anyway...selamat hari guru :-D

|Wassup Guru-guru!|

norinaomar said...

lecehla prosedurnya..takpelah mizzura,saya pergi semula je

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hehe..sy dah lps dah..selamat hari guru ya (dtg dari blog tira)..

Liza Razak said...

ehh..tempat amik kursus dulu tuh x leh issue sijil lagi ke? x kan diorg x de rekod..kesiannye

FasiHaH SupiaN said...

nak kawin da akak norina ea...
tahniah...
nanti habaq mai tarikh naaa :)

norinaomar said...

liza:terlebih rajin ni..malas nak buat benda leceh

fasihah:Thanks..nanti kita bagitahu eh..awal lagik ni =)

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger