Pages

Thursday, April 28, 2011

Penting untuk pengguna Maybank2u

Saya baru je terima email bertajuk "M2U Alert Message" dan bila saya buka keluar isinya begini
Lalu saya pun berfikir dengan bijak iaitu dengan menghubungi M2U customer care 1300-88-6688.
Menurut eksekutif perkhidmatan pelanggan tersebut,jika menerima sebarang emel dari Maybank2u,sila abaikan dan delete kerana Maybank2u tak akan memberi sebarang emel untuk pemberitahuan.

Sindiket penipuan macam ni memang berleluasa dah lama,kita sebagai pengguna kena berfikir dengan bijak.Macam saya,hehe.

So,if you got this kind of email,do not ever click any link because u will MENYESAL..

Sekian pesanan khidmat masyarakat dari Cikgu Noi.

1 comments:

Yusri said...

aku pun ada dapat macam tu tahun lepas noi...nasib baik aku tersedar bila tgok urlnya tak sama...

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger