Pages

Wednesday, April 27, 2011

Kenapa saye takut 'clown'?

Clown ialah badut.Badut ialah clown.Nampak tak clown itu berkadar terus dengan badut?Kalau nampak,very good!
Saya takut dengan clown.Pernah masa zaman kat UPM dulu,kami jejalan pergi Midvalley,masuk dalam carrefour.Ada sepasang clown ,satu panjang tinggi,satu lagi katik2 gitu..dahla nak bagi pamplet entah hapa,panggil-panggil kitorang tak cukup dengan tu,kejor kitorang lagi plak tu..Kurang gula sungguh punya clown!
 ambil dari google-kes tak sanggup nak tengok the real clown

Itu je ke sebabnya?Hek eleh..tak mencabar langsung..terdetik dalam hati salah seorang daripada anda.Ehhh bukan sebab tu,tapi sebab cerita ini.




IT..rasanya ramai yang pernah tengok awal 90'an..tu dia penangan dia tak boleh tido malam.

Masa kerja kat langkawi dulu (tahun 2005),ada member yang simpan DVD ni,ingatkan dah besar panjang ni dah berani lah tengok cerita ni kan.Rupanya tahap keseramannya masih jitu.Maknanya saya masih lagi takut dengan cerita ni.Aduhh...Sampai sekarang memang cabut lari lah kalau jumpa clown!
p/s:Tagline clown hantu tu dalam cerita ni-BIP BIP RICHIE!!Waaaaaaa!!!

2 comments:

mizzura said...

seram sangat ker..huhu..tak nah tau...takutlah..teringat chucky..eee...seramm

|Ada Apa Dengan Passportku|

Ini Kisah Tia said...

huh ! tak sangka ada juga orang dewasa yang takutkan clown . ingatkan budak2 aje ..

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger