Pages

Thursday, March 31, 2011

Ye..saya jealous

Untuk pengetahuan semua,penjawat awam yang berkhidmat di Sabah dan Sarawak dan sebaliknya dapat menikmati kemudahan tambang kapal terbang pergi dan balik secara percuma sekali dalam setahun..Best kan?

Tapi sangat tak best bagi saya kerana semasa borang kawan-kawan saya dihantar,saya tak ada kat sekolah masa tu,saya sedang berkursus 2 hari di Daro dan terus balik kampung untuk cuti hujung tahun.Biasanya permohonan dibuka awal tahun tapi untuk tahun ni,permohonan tu dibuka hujung tahun lepas.

Nampaknya saya seorang sahaja di antara kawan-kawan saya satu sekolah yang sama dari semenanjung yang tak berpeluang merasa tambang percuma tu..Sedih + Frust + Jealous = Taktahu nak rasa macamana..

Anggaplah ini bukan rezeki kau Noi,rezeki kan datang dalam pelbagai bentuk..saya pujuk hati saya sendiri..

p/s:Makin sakit hati bila ada yang ketawakan dan menganjing kita...macam toot aje!

2 comments:

yusri said...

sabar noi..feeds kau bila nak ok ni noi?...

blog kau ada dalam bloglist blog aku..
http://bloglost-bloglist.blogspot.com/

norinaomar said...

aku malehla nak ejas yus..boleh eh macam tu

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger