Pages

Wednesday, March 2, 2011

Yeay!Minggu depan balik kampung!


source: google

Asal nak cuti je mesti saya happy..Dari bulan lepas asyik mengira hari..tetiba dah minggu depan!
Selepas minggu depan adalah bakal berlakunya satu transformasi dalam kehidupan.Mudah-mudahan segala urusan saya dipermudahkan olehNYA.Insya Allah.

Harini kerisauan saya beberapa hari yang lepas telah lenyap.Saya dah meminta maaf kepada 'beliau' dan sekarang saya rasa lega yang teramat sangat.

Harini jugak datang lagi stress oleh my beloved mother.Biasalah kalau apa yang kita tak berkenan,berkenan di matanya..nak melenting sekarang pun tak jadi apa.Hmm..sabarlah duhai hati.

5 comments:

Citarasa Rinduan said...

kemaafan adalah sesuatu yang amat sukar..
tapi bila dah melepaskan ianya adalah saat yang paling indah

cikgu.....ayu GEGAR BLOG ANDA

Cikgu CTE said...

saya pengegar ke dua.. dari blog ayu..

salam perkenalan untuk cikgu...jom kita tukar2 follow dan link...mungkin kita boleh kongsi sesuatu...

norinaomar said...

kak ayu:thanks banyak2..lega betul lepas dah mintak maaf

cikgu cte:salam perkenalan jugak..Insya Allah akan melawat blog awak!dok pedalaman ni line brokbennya romantik sikit..huhuu

cik bebel said...

pasni balik2 pgg title Tunang Orang...ngeeeee

norinaomar said...

harus di reveal kah?

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger