Pages

Friday, March 4, 2011

GIVE AWAY 3 SPONSOR

Giveaway lagii!!!Ni baru kali kedua saya mencuba GA dari Bro Eq
Slogan saya,No pain..no gain!
^_^
^_*
^_O
*
*
Ikan keli ikan duri,
GA 3 sponsor cuba disertai,
Harap-harap ada rezeki..

*
*
Para penaja bermurah hati,
Memberi hadiah 3 sejoli,
Kerana erti hidup untuk memberi..
*
*
*
Penaja Bro EQ ku follow sudah,
Karya Sis Wani buatku meleleh lidah,
Coklat Mummy Nita nak lupa tak mudah..
*
*
Cucilah mata teruna dara,
Melihat para penaja semua,
Ikhlas memberi bukan berbangga..


source:Sis Wani

source:Mummy Nita
*
*
Mari kita melihat-lihat,
Karya agung oleh 2 penaja terhebat,
Lukisan dan manisan bisa hati terpikat..
 source: Mummy Nita
source:Sis Wani
ok..ini takde kena mengena..ni anak murid saya punya =p

Hadiah diberi lumayan sekali,
Ada 3 baucer ,3 top up card dan wang tunai berunsur 3 menanti,
Kalau nak tahu bacalah di bawah ini..
*
*
HADIAH GIVEAWAY 3 SPONSOR
HADIAH UTAMA
Acrylic Painting 13" x 18" with frame (enjoylukis.blogspot.com) + Wang Tunai RM33 (eqbalzack.com)
KEDUA
Homemade Chocolates with box (mummy-who-bakes.blogspot.com) + Wang Tunai RM23 (eqbalzack.com)
KETIGA
Homemade Chocolates with box (mummy-who-bakes.blogspot.com) + Wang Tunai RM13 (eqbalzack.com)
SAGUHATI:
3 BAUCER daripada enjoylukis.blogspot.com bernilai RM10
3 BAUCER daripada mummy-who-bakes.blogspot.com bernilai RM10
3 TOP UP (maxis/celcom/digi) daripada eqbalzack.com bernilai RM10 setiap satu
 *
*
Cepat-cepat termenung jangan,
kalah menang adat pertandingan,
Tarikh tutup 11 Mac hari Jumaat sama dengan,-haha takde kena mengena!
*
Sekian saja coretan saya,
Pantun 3 kerat menghias bicara,
Muka mengharap pengakhir cerita..

Macamana mahu sertai
singgahlah Blog Bro EQBALZACK empunya diri
Gerenti tak nyesal kendian hari....
Sekian terima kasih...

8 comments:

eqbalzack said...

salam..
terima kasih join GA abg eq...
kejap lagi abg eq linkkan kat blog ok...

norinaomar said...

Waalaikumussalam Abg EQ
Thanks a lot..saje nak memeriahkan suasana

mummy-who-cooks said...

Norinaomar: Ish,ish, ish.... kalau tak menang juga tak tau lah... K/lang likes your 'pantun' :)

norinaomar said...

huhuu..kak,biase2 je ni..orang lain lagi hebat

THE LEKAT LEKIT STORY said...

semoga brjaya yer cikgu

norinaomar said...

thanks cik lekit..tak mengharap sangat pun=)

Yusri said...

noi kalau buleh tag org lain lah yer. Bukan tak sudi, tapi aku setakat ni sangat pemalas dengan contest.Akan datang tak tau la plak rajin ke idak...hehehe

norinaomar said...

lorhh yus..takpe je,aku tak kisah pun..aku hanya menurut syarat..ok lenkali aku tak tag ko

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger