Pages

Monday, March 7, 2011

Erkk...

Jumaat lepas saya pesan dengan Year 2,balik rumah praktis baca page 36 textbook,Monday saya nak check.Mintalah sapa2 ajar kamu..
Tadi saya tanya sorang-sorang.Macam yang saya jangka,ramai yang terlupa,ada juga yang ingat dan praktis di rumah.
Bila tiba giliran Suhaili(bukan nama sebenar),saya tanya..

Saya         : Kamu ada baca di rumahkah?
Suhaili       :Ada
Saya         :Siapa yang semak kamu baca?
Suhaili       : Saya sendiri
Saya         :Kenapa baca sendiri?Macamana kamu nak tahu betul atau tak kamu baca.Kenapa tak suruh ibu?
Suhaili       :Ibu saya taktahu baca.
Saya         : Aduhh...ayah kamu kerja kapalkah?
Suhaili       :Tidak,ayah saya sudah bercerai.
Saya         : Erk..takpe..lain kali kamu mintak jiran kamu atau sepupu kamu tolong semak kamu baca.

p/s:Taktahu nak kata apa..

2 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

alahai.. siannya.

Imma Yusri said...

hai cikgu...
saya dah follow u back... keep in touch yer...

kesiannyer dak tu kan...

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger