Pages

Monday, March 21, 2011

Bila orang menjauhkan diri dari kita

Hmm..setakat ni 2 orang menjauhkan diri dari saya dan salah seorang daripadanya ialah adik saya sendiri.
Memang saya ada menyakitkan hatinya tempoh hari tapi nak explain macamana pun malaslah kan.
Saya boleh je nak buat taktahu tapi tak sedaplah nak melalui hari-hari mendatang..
tang adik saya tu pulak taktahulah sampai bila dia nak makan hati dengan saya.Carik-carik bulu ayam lama-lama bercantum jugak..
Yang kawan saya sama mengajar ni pulak saya nak tengok sampai bila dia nak buat macam tu..Saya tak rugi apa-apa pun..
Lantak laa...

2 comments:

cik bebel said...

sabar jer lah...xsemua org sukakan kita...
kisah ila lagi tragisss...hahahahaha

THE LEKAT LEKIT STORY said...

kalau adik beradik ni masam muka pun tak kemana... esok2 baik juga. sama la dengan saya & adik beradik saya... tp lama2 baik balik. dengan kawan ni kalau kita rasa kita salah.. kita mengalah & minta maaf, kalau bukan kita salah pun nak minta maaf dgn niat nak jernihkan keadaan pun tak salah.. dia nak berbaik or tak terpulang

BE BARU BUKTI HEARTBEAT BUKAN SAINGAN NUFFNANG

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger