Pages

Tuesday, March 22, 2011

BFF

Dulu taktahu apa maksud BFF.Rasa macam bongoks je taktahu,hehehe.
Korang ada BFF yang lain jantina?Saya tak faham kenapa orang suka salah tafsir kalau kita ada best friend yang lain jantina dengan kita,tu ialah pakwe kita.Lepas tu tanya taknak kawen ke,takde perasaan lebih dari kawan ke?
Kalau just kawan je tak payah nak jatuh cinta tak bolehke?Silap-silap dia lagi boleh tolong kita dalam banyak hal berbanding orang lain.

 pic source:google image

Saya ada beberapa BFF lelaki,semuanya dah kawen.Senarai pendek BFF saya yang lain jantina ada 3,yang terkini baru je kahwin 12 Mac haritu.Saya rasa agak sedih sebab salah sorang BFF saya ni memang dah kurang kontek tak macam dulu.Inilah risiko berBFF dengan lain jantina,once dah kawen takleh nak rapat macam dulu.Cuma ada sorang je yang masih contact dan beliau memang rajin contact saya.Dia selalu kata saya ni anak sedara dia..Insya Allah saya nak bawak mr J jumpa dia n wife n anak dia kat Melaka cuti bulan 6 nanti.

p/s:Mr J ada BFF perempuan,masa mula2 dulu saya jeles dengan diorang.Tapi sekarang dah ok.Hilang jeles tu hahaha.

0 comments:

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger