Pages

Sunday, March 20, 2011

7 jenis kenderaan dalam sehari ~fengsan!

Pernah tak korang naik 7 jenis kenderaan dalam sehari tanpa henti?
Ya saya pernah..iaitu semalam,perjalanan pulang dari KL ke Penibong..
5.30-5.45 a.m - Kereta ( ke KL Sentral)
6.00 - 6.30 a.m - Keretapi KLIA Ekspress (KL sentral ke KLIA)
8.50 - 11.00 a.m - Kapal terbang (KLIA ke Sibu Airport)
11.05 - 11.40 a.m - Teksi (Airport Sibu ke Bus Stand Sibu )
11.45 - 1.00 p.m - Bas (Sibu ke Sarikei)
2.00 p.m - 4.30 p.m - Bot laju (Sarikei ke Betanak)
5.00 - 5.15 p.m - Motorsikal (Betanak ke Penibong)

Balik rumah steady lagi..pukul 8.30 malam dah pengsan...
macamanalah tak kurus.......

p/s:Kurus sangat ke saya sampai semua orang dok kata saya makin kurus?

7 comments:

eqbalzack said...

salam...
TAHNIAH! noi salah seorang pemenang contest abg eq...

LyDiA said...

memang kurus tp asalkan sihat sudah =)(org yg ckp tu jeles, contohnya saya la hihi)

yusri said...

wah menarik...aku dah lepas la...kau menang noi award abg eqbalzack...

norinaomar said...

nini: nini kan gebu gebas hahaha

yus: tak sangka dapat adiah saguhati,ok la suka2 je masuk

Hazilah Aini said...

byknye transport ko naik noi.. belanja pun bsr tu klu nak blk..

norinaomar said...

tahu takpe,pejam mata je la

Yusri said...

masuk banyak keluar pun banyak...

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger