Pages

Wednesday, February 23, 2011

Siapa kata blog saya takde orang baca?

Saya fikir kehadiran blog saya di alam maya ini tidak disedari oleh bloggers dan para pengguna internet..Dulu nak dapat komen dan respon kat shoutbox tu kemain lagi susah.
Sehinggalah satu hari tu saya tergerak nak letak alamat emel saya..serius saya tak pernah terfikir nak letak alamat emel..
Buktinya yang blog saya ni useful untuk pengunjungnya..saya telah menerima 2 emel,Ya..hanya 2 emel tapi itu cukup bermakna kerana sekurang-kurangnya mereka membaca blog saya.
Emel 1 daripada Saudara Daron Malakian berbunyi begini:

saya bakal guru yg akan mengajar di sk kg kut, daro, sarawak. Saya ada baca blog ckg yg mengatakan ckg mengjr di sana. So, saya nk tanye skt psl tmpt daro. kawasan dia mcm mane? ade kuarters guru x? kalo x de, umah sewa murah x?
saya hrp, ckg bls ye...
tq.  



Emel 2 daripada Cikgu Omar Hashim :
Assalamualaiku .wrh.wrth.
Saya omar bin hashim pernah ngajar kat kg.penibung 30 tahun yang lalu . Lihat kampong penibung teringat anak murid dulu2. cikgu carilah mereka ni ,tanyalah dengan mereka jika berjumpa ; nama yang saya ingat ; 1. halidi . ( 2) malik anak ketua kampong. 3.sarbini songli.( rumah belakang Kuarters)
fazuli , dll. GB masa itu En.Saimi .Saya di kpg penibong 2 tahun kemudian pindah ke smk belawai kemudian ke smk tun openg kuching dan sekarang ni kat sk asam kumbang , taiping. kalau cikgu dapat jumpa mereka ni email kat saya .  rindu tempat pertama posting.orang melaya yang pertama ke kpg ini bersama 3 orang yang lain , termasuklah sorang kat kampong betanak, sorang kat salah kecil dan sorang kat penipah.
banyak kenagan kat sana. sampai hari ni pun tak dapat lupa.

Bangga tau!Dan bangga jugak dapat membantu...

3 comments:

shah erhan said...

hehe...posting yg kerap camni mesti ada orang baca lah :D

Soni Gonzales said...

hehe, saper cakap xder org baca.saya baca aper kalau update slalu mesti kuar kat blogeroller coaster saya.haha

norinaomar said...

shah:takdelah rajin update pun

sonigonzales:kena perah otak betul2 baru dapat update blog..haha

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger