Pages

Saturday, February 12, 2011

Pinjam gaji @ Advanced

Pernah tak korang pinjam gaji atau sesetengah orang ambil 'advanced'?

Saya tengok cerita P Ramlee tajuk Ali Baba pagi ni..lucu pulak babak penyamun-penyamun tu ambil gaji..Tiba tang Ibrahim Pendek tu gajinya sikit je sebab dia rajin amek advanced.Heheh..

Sebenarnya ok je kalo amek advanced ni,tapi biasanya kat company2 kecik je,contohnya ambil upah jaga kedai ke..Sebab adik bujang saya dulu kerja kedai parang.Dia cerita kat saya yang dia banyak kali jugak ambil advanced. Sesak sangat agaknya. Asalkan tak melampau sudah.

Ermm..bolehke nak ambik advanced jugak...heeeeee

0 comments:

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger