Pages

Thursday, February 17, 2011

Pasar malam di Malaysia

 
source:pok cik google

Korang suka pergi pasar malam?Tipulah kalau tak suka pergi atau tak pernah pergi.Actually saya ada kawan yang tak suka pergi pasar malam,tak suka berhimpit-himpit,berlaga-laga bahu katanya..Apa2 jelah..yang penting i like!

Apa yang korang carik kalau pergi pasar malam?Pasar malam mana yang korang suka?
Saya sangat minat dengan pasar malam kat Jalan Kuching, KL.Ada nasi kukus ayam berempah terlazat di tekak saya (bukan di Malaysia) dan ice blended yang setaraf rasanya dengan Starbucks..Fuiyyooo sampai macam tu sekali hoo..
Tapi kalau setiap kali pergi pasar malam saya akan carik murtabak. Paling koman pun beli sekeping..sedapnya!

Saya rasa dah dekat setahun saya tak pergi pasar malam.Kesian kan?Balik kampung baru dapat pergi pasar malam,tapi selalu tak sempatlah,takde bajetlah,takde genglah..

Bulan depan cuti sekolah nak pergi pasar malam,tak kira!

0 comments:

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger