Pages

Sunday, February 6, 2011

Malas..

Teringat-ingat Raja Lawak musim 1 Zizan punya persembahan episod Tabiat.Dia cerita pasal MALAS..

Malas yang positif

1)Malaslah abang nak kawin 2,cukuplah Ayang sorang je
2)Yang,abang malaslah nak simpan duit gaji abang bulan ni.Ayang simpan jelah
3)Malaslah saya nak balik kampung saya kalau raya,balik kampung awak je lah..
4)Cikgu,saya malaslah nak buat kerja sikit-sikit.Bagilah homework banyak-banyak..Sekali harung kan senang.

Malas yang negatif 
1)Saya malaslah nak masak,makan kat kedai jelah.
2)Eishh..malasnya saya nak g kerja esok.
3)Malasnya nak wat lesson plan!

p/s:Sebenarnya saya nak sampaikan yang saya dah bazirkan cuti seminggu tanpa membuat lesson plan huhuuuuu...

4 comments:

Yusri said...

nk buat lesson plan cmne books lesson plan pun dah hantar

norinaomar said...

hahaha aku selamat,bos takde harini.Pulun punya pulun dapat siap pun

THE LEKAT LEKIT STORY said...

wah malas yg menarik

norinaomar said...

sebenarnya tak baik suka cakap malas..cuma tak rajin aje (*_^)

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger