Pages

Thursday, February 24, 2011

AirAsia Promo puya pasal



Semalam tengok status Hazilah Aini kat FB mengatakan beliau dan keluarga besarnya akan bercuti ke Bandung bulan 11 ni membuatkan saya super teruja nak check tiket.At first,saya ignore je orang dok sibuk cerita tiket Air asia ada promo sebab masa saya buka web sitenya sangat busy tahap lebah,so sanya biarkan aje..Tidak berminat langsung.

Maka setelah mendapat suntikan adrenalin oleh beliau,saya mulalah klik tiket ke Bandung,Krabi,KK dan Bali..dan time tu jugaklah menggagau tanya kawan-kawan mana tempat yang best untuk cuti bulan 11 nanti.
Bila fikir punya fikir last2 saya pilih KK tapi tak dapat nak beli lagi sebab line internet terlalu siput.
Beria-ia saya ni tak tidur lagi pukul 11,semata-mata nak tunggu Mr J balik dari kerja sebab nak minta beliau buatkan urusan pembelian.Saya sendiri telah berjaya membelikan tiket adik yang belajar di UMS tu RM 65 dari KK ke JB pergi dan balik, serta tiket saya dan Mr J KK ke JB sahaja.So Mr J akan uruskan yang dari JB ke KK sebab satu tiket pun RM 25 jugak.

Tapi ada lah sedikit kesilapan telah berlaku dan tercetuslah sedikit percakarharimauan dan sesi-rasa-bersalah plus bengang terhadap diri sendiri dan AirAsia sendiri.Walaupun tiket dah bayar via Maybank2u tapi statusnya masih 'Need Payment'.Ingatkan ada buat silap,so buat payment sekali lagi..Dah double payment pulak.Laslast dah geram terus je tido..malas nak fikir(padahal fikir jugak).
Bangun hari ni seawal 5 pagi nak check semula status tiket tu..Alhamdulillah...CONFIRMED!


p/s:Life is a learning process..Jom g KK!

2 comments:

Hazilah Aini said...

ooo.. akhirya ke KK si noi ni.. selamat berhoneymoon.. hehe..

p/s: air asia mmg lambat skit update bila kita dah byr. so kena tunggu skjp, jgn ler pegi byr lagi noi.. rugi!!

norinaomar said...

Tak pernah kena macam tu Ha..tu yang kena panic attack tu..huhu

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger