Pages

Monday, February 14, 2011

3 perempuans,12 lelakis

Pekebenda lah ni..Ya,tahun saya agak bosan sebab tak de geng perempuan..Cuma ada 3 orang cikgu perempuan saja.2orang cikgu baru yang datang pun lelaki juak.

Kalau nak belek2 katalog cadar ke,AVON ke.haruslah pergi opis mintak kat Penyelia Asrama.Anggota Kumpulan Sokongan (AKS) kat sini perempuan2 belaka..tapi lain la perasaannya bila semua cekgu laki berkumpul kat bilik guru then saya sorang terselit perempuan..Huhuu..

Ahh..tak kisah la tu!

2 comments:

yusri said...

patut la ada 2,3 org masuk bagi komen dalam blog aku tentang sk pnbg tu lelaki..hahaha

norinaomar said...

yeke.ada yg sorang ni siap mesej sarah kat FB mintak no fon GB.dia cakap kat sarah ada cikgu buat blog pasal sekolah..kamu rupanya

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger