Pages

Sunday, January 9, 2011

Bila sakit ------>Satit Ate

 jangan pandang nanti berjangkit ayoo tatayokk


Ada orang taknak sebut sakit ate ni,diorang ganti dengan Sakit Bontot..Nape sakit bontot saya pun kurang pasti.

Nampak gayanya esok kena ke klinik lagi dan dengar cerita kat klinik Betanak tu M.A baru dah masuk.Harap-harapnya betullah khabar-khabar berita tu.

Menggoogle-google nak cari petua ubat Satit Ate ni adalah macam-macam jumpa selain yang saya dengar selama ni,selalu dengar suruh titis susu ibu,letak air kencing kita pun ada jugak,haa ni tadi jumpa minum air teh bunga,beli teh bunga dari kedai singseh.Mak ai,mana nak carik teh bunga..Kena keluar Sarikei baru ada..kalau saya tau Jumaat haritu berkilo-kilo saya dah beli.

Azabnya yang pernah rasa tahulah..bila sujud masa solat rasa nak terkeluar biji mata..Risau jugak takut Sarah (my housemate) berjangkit..tapi Mr J kata kalau orang yang pakai spec mata ni risiko nak terjangkit tu kurang sikit sebab ada barrier.Yo lah tu..boleh caya kott.

Doakan saya cepat sembuh ye..budak2 dok gelakkan saya pakai spec itam ke sana sini..Tak kesah laaaa...


p/s:redhoooo

2 comments:

cik bebel sentiasa said...

pakai sunglass baru stylo mylo...haahahhahaha

norinaomar said...

memang dok bersunglass je ni ila,dalam rumah pun pakai sebab taknak jangkit ke hosmate kita

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger