Pages

Wednesday, January 12, 2011

Angka 3

Ada orang kata nombor 3 tu macam biasa-biasa aje,eh ada tak yang kata nombor 3 tu nombor bad luck?tak ada kann isyk takbaik percaya menda-menda tahyul mengarut gitu..dose..

Hari ini saya nak kaitkan angka 3 dengan hidup saya
Angka 3 - Hari ini hari ke tiga dalam minggu ini
Angka 3 - Tahun ini tahun ke tiga saya mengajar di SK Penibong,proud to be part of it
Angka 3 - Saya anak nombor 3
Angka 3 - Saya tak sabar nak tunggu bulan 3,bermulanya sebuah ikatan fasa kedua
Angka 3 - Lahir tahun 83 (ada 3 jugak kan)
Angka 3 - Plat kereta pun ada nombor 3 (sokmo lupa nombor plat kereta)
Angka 3 - Erm...tiada lagi



Apa nombor yang anda suka? Actually saya suka nombor 8 =)

p/s:Anak nak 5,bukan 3

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger