Pages

Friday, December 24, 2010

Sehari ke Midvalley+Pesta Buku Kanak-kanak

Selepas tetiba mendapat rezeki makanya mangajaklah anak-anak buahan temankan saya menyambung misi mencari kasut untuk dipakai pergi sekolah setelah kecewa dengan Sogo.Saya tahu Midvalley takkan menghampakan hati saya.

muka bangga sebab dapat naik komuter

Teruja tengok deco krismas kat sana.Biasalah perempuan kalau shopping mesti nombor 1 tapi saya tak beli banyak pun (huhuu boleh caya ke) cuma beli sandal Crocodile dan baju kat Tized aje.Perbelanjaan berhemah lah katakan.
giant boxes and christmas tree
kanak-kanak yang over happy
Setelah mendapat barang yang diidamkan ,teruslah menuju ke destinasi seterusnya iaitu PWTC.Wahh,memang terujalah tengok buku-buku..Penatlah nak tulis banyak2,layan gambo ajelah ek!

budak-budak bertuah dok amek gambo pelik-pelik masa saya tinggalkan diorang solat jap..saboooo

dah edit gambo ni tapi bila uplod kok senget lagi,
sila sengetkan kepala ye


at PTS booth..(si nuryn beso asyik tanya mana PTS,dah tak pandang tempat lain dah)

ada aktiviti untuk kanak-kanak..memang fun!

tepuk tangan kuat-kuat untuk PTS sebab ada booth yang best!


kelepak'an

Duta kempen 'Membaca amalan kita'

0 comments:

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger