Pages

Tuesday, December 21, 2010

Menunggu lebih penat daripada mendaki gunung..betul tak?

Siapa setuju dengan kenyataan di atas?
pic from google image
 
 
Semalam saya naik bas dari Muar ke Hentian Bukit Jalil tiket pukul 4..adik saya kata dia habis kerja pukul 8..okay saya hanya menunggu dia lebih kurang 2 jam..dan semalam hujan turun dengan lebat..beliau keluar dari tempat kerja jam 9 malam dan sampai ke Bukit Jalil pukul 10.
4 jam saya tunggu dia kat sana..4 jam!
Aduhh..sesungguhnya letih menunggu itu lebih letih daripada mendaki gunung,huhuuu

6 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

bila kena tunggu mula la hati nak menyumpah seranah, kan?? tp kdg2 rasa nak menangis pun ada sbb geram

STRATEGI BARU ALONG

Tilam said...

aku faham noi...letih la smpai 4 jam

..bila balik swk?..nanti sampai srwk buat entri pasal berjajah yer?hehehe..aku nak tulis tak best sebab x lalui lagi..

norinaomar said...

cikLekatlekit:memang pun..tapi ada lagi saat menunggu yang menakutkan,sebab tempat kita tunggu tu ada orang mabuk..kuss semangat!

Tilam:balik 1hb..aku nak citer aku berjajah apa?ko taktahu pasal masa puasa haritu ada budak berjajah karipap inti mihun hahahaha..

ferry said...

tak setujuuuuu :)

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

penantian itu satu penyeksaan... huhu

norinaomar said...

cik ferry suka menunggu ye..penyabor betol

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger