Pages

Tuesday, December 7, 2010

Ibu Abah Balik haji

4 Disember 2010 hari yang ditunggu-tunggu..setelah membuat persiapan dan perbincangan kenduri,kami menunggu kepulangan ibu dan abah dengan keterujaan tahap infiniti berganda..(^_^)v

Even flight diorang delayed 4 jam..kami menunggu dengan penuh kesabaran.

So ini lah yang dapat di 'share'..
1)Saya pemegang tender parut kelapa walaupun bertangan kurus..
 2) Sempat menyediakan bunga rampai untuk ditabur-tabur...

3)Menunggu...


4) Dan terus menunggu.................................................hingga tertidur..=p

5)Para penabur bunga rampai dah siap siaga...

 6) Dan itu dia mariii....

7) Hugs,kisses and 'banjir' time..
8)Kenduri ambeng di sebelah malam
9) Inilah yang kami dapat..tangan kami 6 beradik..(cuba teka mana satu tangan saya?)

Alhamdulillah ibu dan abah saya sihat walafiat dan saya perhatikan abah saya macam cerah sikit mukanya..

0 comments:

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger