Pages

Tuesday, December 7, 2010

Hmm..susahnya nak atur 'date' dengan saya

 credit to google image

Saya hanya available time cuti sekolah sahaja..Ramai jugak kawan-kawan yang merungut susah nak jumpa saya walaupun cuti sekolah..Bukan setakat kawan-kawan,adik-bradik pun susah.Takkanlah saya nak lepak lama-lama kat rumah diorang kan.

Setiap kali nak cuti sekolah saya mesti susun schedule siap-siap..so senang saya nak beraktiviti.Saya ni nama je ada kereta tapi belum ada kecekalan nak drive jauh-jauh.Trauma tu masih ada.

Ni tadi ada kebengangan yang terjadi melibatkan schedule saya,rasa bersalah jugak tapi nak buat macamana.Kita hanya merancang Allah yang menentukan..Tu belum tolak faktor cuaca yang tak menentu terutamanya hujung-hujung tahun macam ni..

Sabarlah hati..nanti saya dah transfer semenanjung jumpa lah saya,lepaklah bersama saya puas-puas sampai lebam,hahah!
p/s:Sebelum senang mesti susah dulu
      Sebelum dekat mesti jauh dulu
       Sebelum kawen,mesti g kursus kawen dulu..(hahaha merepek sudah)

0 comments:

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger