Pages

Tuesday, December 14, 2010

Berubat resdung..mudah-mudahan kali ini berhasil

Saya masih penat baru balik dari Pasir Gudang,dipaksa pulak oleh ibuku pergi berubat resdung.Memang sepanjang kat sana saya selsema teruk,tekak gatal,telinga gatal,mata gatal..resdung saya menjadi-jadi.Tapi memang saya memberontak tadi,cakap penatlah,takde motorlah,saya ngantuklah n macam-macam alasan saya bagi kat Ibu.
Bukan apa,saya memang dah give up dengan berubat resdung ni dan hasilnya langsung takde pape.2 tahun lepas pernah pergi berubat macam gambar ni
sumber:google image

Dahlah tak ada apa2 perubahan (sebab tak rajin buat),jerawat berbiji-biji keluar,tapi takmau pecah,hitam-hitam pula tu..satu sesi RM45 sebab buat facial sekali,mana saya tahan.

Sehinggalah tadi saya berubat kat tempat Acik ni,setakat ni prosesnya taklah menyakitkan dan mengerikan,mudah-mudahan kali ni berhasil.Nak hilangkan jerawat kat muka ni..

Esok Insya Allah saya pergi lagi,saya upload gambar..

p/s:Semoga berhasil kali ini..AMIN

2 comments:

Nieza Ishak said...

husband nieza dulu2 mmg rajin buat gini sbb resdung dia mmg teruk ..

pastu ada 1 farmasi pekenal 1ubat pil yg makan hari2. Nieza lupa apa nama ubatnya .... tak lama lepas tue terus resdung dia baik. Bukan baik betul tp ok la .. better dr dulu, takde la selsema tiap2 pagi ... dok berhingus jerk, makan belacan gatai ... skrg ni mmg ok la. Nieza rasa dah lama tak nampak dia selsema tiap2 pagi ;)

nama ubatnya lupa ... ;)

norinaomar said...

yeke kak nieza,kalau boleh saya nak tau sangat apa nama ubatnya..
ni skali dengan jerawat pulak ni,huhuu
tolong bgtau kak eh kalau dah tau nama ubat tu.TQ

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger