Pages

Monday, November 29, 2010

Saya tak suka....

Kalau pasal budak-budak,saya memang tak berapa gemar kalau budak-budak pakai barang-barang ini:

1)Kasut yang berbunyi 'cit cit cit' ,10 kali melangkah 10 kali lah bunyi cit cit cit..perit telinga dengar.Hahah masa adik saya kecik dulu,saya pernah cucuk kat tempat yang bunyi tu sampai rosak,so dah tak ada lah bunyi yang membingitkan tu..
kasut ni taklah berbunyi pun

2)Baju harimau,arnab,lebah,yang terdapat di pasaran pada masa kini
curi gambar dari FB kaklong

3)Baby pantyhose and babytights
saya panggil seluar ni 'seluar tolak-tolak',
sanggup taknak pegang budak yang pakai seluar ni..geli

3 sajalah setakat ni...


0 comments:

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger