Pages

Saturday, September 4, 2010

Geng Surau di ASTRO OASIS

Segmen kakiTV ni memang peluang saya nak share cerita TV yang saya memang suka,dah tengok pun sanggup tengok ulangan lagi.Kali ni cerita geng Surau di Astro Oasis Selasa sampai Sabtu 7.30 malam,ulangan pukul 9.30 malam hari yang sama. Antara pelakonnya ialah Razak Ahmad,Anita Baharom dan ramai pelakon baru. Saya minat betul kat Mayat (Razif)..Macho betullah dia tu..rasanya ini first time dia berlakon..
credit to dunianorain.blogspot.com,mintak izin ambil gambar...


Cerita ni dapat nasihat daripada Ustaz Nazri yang juga berlakon dalam cerita ni dan wataknya sebagai Ustaz Steady.Cerita ni penuh macam-macam feel,sedih,gembira,lucu semua ada.Layannn...

1 comments:

yusri said...

aku suka tengok para pencari tuhan pada pukul 10 mlm selepas geng surau.Ada pengajaran dan mesej agama dalam cerita ni di samping lawak jenaka yang spontan...memang aku tgok kadang2 yang kul 5 petang,yang terbaru kul 1.30 tghari...
dan lagi...sampai aku buka youtube nak cari ..tapi sayang dalam youtube tak ada subtitle..isteri pun pelik dgn aku..sebab aku bukan kaki tv..tapi cerita para pencari tuhan ni sebabkan aku jadi kaki tv..tapi hanya nak tgok cerita ni...aku boleh ketawa dan mendapat mesej agama dengan cerita ni ..

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger