Pages

Thursday, July 1, 2010

Dugaan Dugaan Dugaan

Bulan Jun 2010 yang paling menduga jiwa raga poket hati perasaan..tak terluah rasanya,kuatkah saya nak menghadapi dugaan dugaan ini..
Kereta saya remuk belakang,taktau lagi berapa ribu untuk repair (masih taktau samada nak dengar suggestion orang lain atau dengar kata hati sendiri),laptop rosak seminggu tak elok lagi,setiap hari penyakit yang berlainan,Bajet lari sebab banyak unexpected expenses..Kawan saya kata 'aku tak pernah tengok ko ada masalah kewangan'..Ye persoalannya kuatkah saya?kuatkah?

Ya Allah permudahkan urusan dunia dan akhiratku..AMIN

3 comments:

LyDiA said...

ganbatte cikgu noi ^^

hamim said...

salam

kak
mohon pautkan blog saya di blog akak ya

terima kasih

http://www.rakkayu.blogspot.com

sonigonzales said...

ujian tu tanda tuhan syg pd kita.teruskan usaha,teruskan berdoa, n teruskan blogging.we need more teacher blogger around here

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger