Pages

Tuesday, June 1, 2010

Alahan..

Saya memang ada resdung dan alahan tapi selama ni buat taktahu aje..tapi kali ni memang takmau makan belacan dah..habis badan bengkak merah dan gatal terutamanya tangan..Harini pegi klinik kesihatan kononnya mengharap dapat kena 'inject' dengan M.A tu,tapi beliau tak mau bagi..huhuu dahla dapat pil pon jenis drowsy..adoiii


tapi sambal belacan boleh makan pulak,takde gatal-gatal punn..musykil!

2 comments:

zawani jussoh said...

haa...kan da teruk..ko jgn makan belacan,belacan tu bisa..seefood pun jgn makan gak.ko try r minum susu alpha lipid.aku da mnm.kwn aku cakap jd.so aku try..

norinaomar said...

susu alpha lipid?aku ni malas sikit bab kene minum or makan yang ada rutin ni,tapi nak cuba lah..thanks wanii

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger