Pages

Friday, May 21, 2010

Sekolah Kebangsaan Tunku Munawir di Kuala Pilah

Tadi ada berchatting dengan sorang cikgu SKTM ni,Cikgu M namanya.Banyak yang kami sembangkan termasuk cerita pasal cikgu pembimbing saya masa praktikum iaitu Kak N.Cikgu pembimbing saya ni dah makin 'sakit' effect kemoterapi breast cancer dia.Kuman dah masuk kat saraf otak..Dan yang paling worst,dia taknak pegi hospital.Sedih betul saya dengar..Cikgu ni cakap merapu-rapu masa Teacher's Day baru-baru ni..Ya Allah,mudah-mudahan beliau dapat pulih seperti sediakala..

Saya dioffer dengan Cikgu M transfer ke SKTM..sebab kekurangan English Teacher.Saya memang suka dengan sekolah tu,cikgu,staff n budak semua baik-baik,makanan kat kantin terbaikk!Lokasi pun strategik,dekat dengan pekan Kuala Pilah,nak pegi Seremban pun dah ada jalan baru,tak payah nak lalu Bukit Putus yang ada 32 selekoh tu lagi,apa pun saya memang dah fall in luv tinggal kat Pilah ni.


Saya memang tertarik nak apply kat situ,persoalannya,konfem boleh dapat ke,skali dapat skolah lain...wuwuwuwuwuw!

4 comments:

windi said...

kesian cikgu tu kan. dia dah putus asa tu pasal tu taknak g hospt lg.

norinaomar said...

tu lah,effect kuman dah masuk dalam otak,sesungguhnya kemoterapi adalah menyakitkan!

Hazilah Aini said...

oit, mimpi ape ni nak pindah ngajar kat pilah plak? hehehe..

norinaomar said...

aku dapat request dari cekgu kat sana..heheh

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger