Pages

Thursday, May 13, 2010

Pakai pendakap gigi

Dari jaman skul dulu saya teringin sangat nak pakai braces,sebab gigi saya memang tak cantik so macam tak brape konfiden kalau nak buka mulut.Tengok kawan-kawan yang bergigi cantik saya rasa sangat jeles lor..Sekarang pun semua orang macam mampu nak memakai braces ,kosnya dalam RM4000++,tapi boleh bayar ansur-ansur sehingga braces dibukak,ok sangat-sangatlah tu.

Tapi kenapa saya tak memulakannya lagi?
1) Saya takut nak kene cabut gigi 4 batang (ada yang kata tak semestinya kene cabut,tapi saya takut jugak)
2)Saya mengajar di pedalaman nanti susah nak pergi appointment.

Kene timbang-timbang semula ni,keperluan ke kehendak?

-google image-

2 comments:

ahmad endo said...

bestlah pakai braces...hehehe

norinaomar said...

ye ke ahmad?tu lah jeles tengok orang lain gigi cantik je,tapi masalahnya nak buat sekarang atau tunggu dah dapat transfer semenanjung but i think it's too late!

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger