Pages

Tuesday, May 25, 2010

Malas nak accept..

Saya taktaulah ni perangai saya sorang je kot..Saya memang malas nak accept FACEBOOK request friend dari orang yang saya tak kenal,yang baru nak berkenalan(melainkan saya yang nak kenal dengan dia),atau kawan lama yang masa akolah dulu pun rapat just suam-suam kuku je..biarlah kawan saya tak ramai pun,sebab kat FB tu sendiri saya dah tau sapa yang selalu enterprame kat wall kita.

Yang teruknya,kalo saya sakit hati dengan fren saya tu,saya akan remove dia,kalo taknak tunjuk macam zalim sangat,saya akan hide dia..teruk ekk...U olls jangan tiru eh..

Berkawan boleh ramai-ramai,pastikan kalau sedikit mereka sememangnya berkualiti..

0 comments:

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger